Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Mucenici muntenesti

14 martie 2011



Ingrediente:

500 gr mucenici
3-4l apa
zahar
scortisoara
miez de nuca
esenta de rom
o lingurita sare


Din pacate din lipsa de timp mucenicii nu i-am
facut in casa si i-am cumparat.


Mod de preparare:

Punem apa la fiert cu sarea,cand apa fierbe adaugam
mucenicii,amestecam din cand in cand sa
nu se lipeasca.




Cand mucenicii sunt aproape fierti adaugam zaharul
dupa gust si lasam sa fiarba pana sunt gata.

Cand sunt gata dam vasul de pe foc si adaugam nuca
macinata,scortisoara si esenta de rom.



2 comentarii:

  1. Am mancat de ambele feluri dar ii prefer pe cei mol;dovenesti, cu care sunt obisnuita :) Ai un premiu la mine pe blog, aici: http://caietul-cu-retete.blogspot.com/2011/03/premii-de-martie.html

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana si mie au inceput sa imi placa mai mult cei moldovenesti,este a doua oara cand fac iar cei de anul acesta mi-au iesit mult mai buni.
    Multumesc pentru premiu,am sa-l ridic cu intarziere din pacate.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere